Не гальмуй, на курси крокуй!
Вивчення іноземних мов для дітей та дорослих
   068-082-93-02, 67-07-68, 67-12-71
Офіс: вул. Хлібна, 14

   (0432) 52-73-10, 067-417-18-39
Офіс: вул. Пирогова, 71

 
 

   

В сучасному світі іноземна мова вже не примха чи хобі, а життєва необхідність, що відкриває безліч можливостей, а саме:

  • Вибір професії
  • Можливість подорожувати
  • Кар’єрний зріст
  • Нові можливості для спілкування
  • Вільне користування Інтернетом
  • Робота за кордоном

Варто знати

 

Випускники курсів по закінченні навчання отримують сертифікати що відповідають загальноприйнятому європейському стандарту А1, А2, В1, В2 рівнів вивчення іноземних мов:

 


А
Єлементарне володіння
(Basic User)

A1
Рівень виживання
( Breakthrough )

A2
Передпороговий рівень
( Waystage )

В
Самостійне володіння
(Independent User)

В1
Пороговий рівень
( Threshold )

В2
Порговий продвинутий рівень
( Vantage )

С
Вільне володіння
(Proficient User)

С1
Рівень професійного володіння
( Effective Operational Proficiency )

С2
Рівень досконалого володіння
( Mastery )

 

Більш досконалий опис можна представити у вигляді окремої таблиці, що відображає основні аспекти оволодіння мовою по шести рівням. Наступна таблиця є інструментом самооцінки для виявлення своїх знань і умінь по аспектам:

 

Елементарне володіння А1

Розумію і можу використовувати в мові знайомі фрази і вирази, які необхідні для виконання конкретних задач. Можу представитися / представити інших, задавати / відповідати на питання де мешкаю, знайомих, майні. Можу брати участь в нескладній розмові, якщо говорити повільно і виразно і можу надати допомогу.

А2

Розумію окремі речення і вирази, які часто зустрічаються, що пов’язані з основними сферами життя ( наприклад розповідь про себе і про склад сім’ї, покупках в магазині, влаштування на роботу і т.п.). Можу виконувати задачі, пов’язані з простим обміном інформації на знайомі, побутові теми.

Самостійне володіння В1

Розумію основні ідеї чітких повідомлень, на літературній мові на різні теми, які типово виникли на роботі, навчанні, відпочинку і т.п. Вмію спілкуватися в більшості ситуацій, які можуть виникнути під час перебування в країні, мова якої вивчається. Можу скласти пов’язане повідомлення на знайомі або найбільш цікаві для мене теми. Можу описати враження, події, надії, мету, висловити свою думку і плани на майбутнє.

В2

Розумію загальний зміст складних текстів на абстрактні і конкретні теми, в тому числі вузькоспеціалізовані тексти. Розмовляю достатньо швидко і спонтанно, щоб постійно спілкуватися з носіями мови без перешкод для любої із сторін. Вмію робити чіткі, детальні повідомлення на різні теми і івисловлювати свою думку на основну проблему, показати перевагу і недоліки різних думок.

Вільне володіння С1

Розумію об’ємні складні тексти на різну тематику, розпізнаю скрите значення. Розмовляю спонтанно швидким темпом, не гнучко і ефективно викорисовую мову для спілкування в науковій і професійній діяльності. Можу відтворити детальне, докладне повідомлення на складні теми, демонструючи володіння моделями організації текста, засобами зв’язку і об’єднанням його елементів.

С2

Розумію практично будь-яке усне або письмове повідомлення, можу скласти усвідомлений текст, опираючись на декілька письмових джерел. Розмовляю спонтанно, підкреслюючи відтінки значень в самих складних ситуаціях.

 

При інтерпритації шкали рівнів треба мати на увазі, що поділ по такій шкалі не є однаковими. Якщо «Допороговий» рівень (Waystage) розташований не подалік від до «Порогового», (Threshold Level), a «Пороговий», знаходиться на рівневій шкалі неподалік до «Порогового продвинутого», (Vantage Level), досвід використання данної шкали показує, що для просування від «Порогового» до «Порогового продвинутого» рівня необхідно в два рази більше часу, ніж на досягненні «Порогового» рівня. Це пояснюється тим, що на найбільш високих рівнях розширюється коло видів діяльності і потребується більша кількість знань, вмінь, навичок.

 

 

Викладачі >>

 

Наші випускники >>

 


 

ПЕРШІ КИЇВСЬКІ ДЕРЖАВНІ

курси іноземних мов раді Вас бачити!